13
december
2013
|
14:04
Europe/Amsterdam

COEN EN SANDER OVERHANDIGEN HET HOUTEN RECLAMEBLOK 2013 AAN PRORAIL

LUISTERAARS STEMMEN OOK MASSAAL OP DE RECLAMES VAN VODAFONE EN TEGEN HUISELIJK GEWELD

De luisteraars van De Coen en Sander Show hebben gesproken; dertig seconden luisteren naar een spoorwegovergang gaat echt te ver. Daarom is de spot van Prorail uitgeroepen tot meest irritante radioreclame van 2013. Sportief als ze zijn, zal vanmiddag de bijna trotse woordvoerder Elles in 't Hout van deze organisatie Het Houten Reclameblok in ontvangst nemen op 3FM. Prorail ziet deze twijfelachtige eer zelfs als een positieve bijkomstigheid. Het heeft namelijk bijgedragen aan het bereiken van hun doel; zoveel mogelijk aandacht voor veiligheid rond spooroverwegen. De gehele Top 10 van meest irritante radioreclames is terug te vinden op coenensandershow.nl.

Dit jaar was de strijd om meest irritante radioreclame een nek-aan-nek race met de spot van Vodafone. De derde plek is dit jaar voor de ‘Het houdt niet op, niet vanzelf’- spot Tegen Huiselijk Geweld. Deze reclame is voor het eerst in de historie twee jaar achter elkaar genomineerd. Met het Houten Reclameblok willen radiovrienden Coen en Sander adverteerders letterlijk voor het blok zetten en hen aansporen de kwaliteit van radiocommercials te verbeteren. Coen: ‘Hopelijk is dit de aller- aller- allerlaatste keer dat we deze radioreclame ooit op de radio horen’. Sander: ‘ Dit is misschien wel de meest irritante radioreclame sinds de uitvinding van de radio!’

De Coen en Sander Show is elke werkdag vanaf 16.00 uur te beluisteren bij BNN op 3FM. Meer informatie over De Coen en Sander Show is te vinden op coenensandershow.nl. De radiovrienden zijn ook te volgen op Facebook of Twitter.

Voor meer informatie en beeldmateriaal: BNN Communicatie?Marloes van Grotel, tel: 035-6555321, marloes.van.grotel@bnn.nl