09
december
2013
|
15:54
Europe/Amsterdam

BNN DJ'S COEN EN SANDER ZOEKEN NAAR MEEST IRRITANTE RADIORECLAME

LUISTERAARS NOMINEREN DE MEEST VERVELENDE COMMERCIALS VOOR HET HOUTEN RECLAMEBLOK

Al zes jaar zijn dj’s Coen en Sander bezig adverteerders aan te sporen luistervriendelijke radiocommercials te maken. Maar helaas, nog steeds worden de oren van de luisteraar gepijnigd met schreeuwerige, weerzinwekkende spotjes. Daarom reiken onze radiovrienden ook dit jaar weer het Houten Reclameblok uit aan het meest irritante radiospotje. Vanaf vandaag kunnen luisteraars stemmen via coenensandershow.nl. Op vrijdag 13 december is de uitreiking van Het Houten Reclameblok aan de makers van de vervelendste radioreclame te horen in De Coen en Sander Show bij BNN op 3fm.

Genomineerd dit jaar zijn onder meer de vervelende Toyota-commercial, het spotje van Prorail, met 30 seconden lang het geluid van een spoorwegovergang, en de reeks Vodafone spotjes. Ook de al eerder genomineerde radioreclame tegen Huiselijk Geweld, ‘Het houdt niet op, niet vanzelf’ staat dit jaar weer in de lijst. Gelukkig heeft het uitreiken van deze prijs ook af en toe wel effect. Vorig jaar won Spa Citron en sindsdien is de reclame voorgoed van de radio verdwenen. Coen: ‘Het valt ons elk jaar weer op hoeveel pulp er wordt gemaakt’. Sander ‘Wij trekken ten strijde tegen irritante reclames! Het moet stoppen!’

De Coen en Sander Show is elke werkdag vanaf 16.00 uur te beluisteren bij BNN op 3FM. Meer informatie over De Coen en Sander Show is te vinden op coenensandershow.nl. De radiovrienden zijn ook te volgen op Facebook of Twitter.

Als eerste op de hoogte zijn van BNN-nieuws?
Volg @omroepBNN op Twitter!

Voor meer informatie: BNN Communicatie
Marloes van Grotel, 035-6555321, marloes.van.grotel@bnn.nl